Upp och ner

Oj vad de svajar i huvudet och kroppen just nu.. Helt galet. Inte varit ute och fotat på länge hller men har en fotografering inbokad nu på lördag (YEEEY). Mår som allra bäst när jag fotar.
 
Men annars nu så har de varit kaos, totalt, i mitt huvud och i min kropp. Jobbar ju som måalre på heltid och min kropp har sagt nej nu, aldrig mer. Jag vantrivs med mitt jobb, jag mår dåligt när jag är där, det är tungt, förjävligt och allmänt piss. Iallafall för mig. I torsdags mådde jag så åligt på jobbet att jag fick åka hem. Kändes nästan som att jag skulle svimma eller kräkas och magen gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men nu har jag bestämt mig och under veckan ska mitt beslut bli verklighet. 
 
Ska försöka satsa stort på fotograferingen nu, eftrsom de är då jag mår bra. Men de är lättare sagt än gjort..
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag tror verkligen på dig bästa lisa! Du är helgrym min 08 ♡

Kommentera här: