Omotiverad

Tänkte skriva om inspiration igår men blev inte så. Idag o andra sidan är jag galet omotiverad.. Ingen lust till någonting, otaggad, trött, framförallt så har jag inget att se fram emot. Jag bara rullar på i samma dagliga rutin. De händer inget nytt eller ovanligt. Jag sparar visserligen mer pengar nu för att kunna få igång mitt företag men de är så långt kvar dit.. Trots att jag står på en lift just, har de rätt lugnt och har en sjukt fin utsikt så hittar jag ingen motivation. 

Har sökt nytt jobb och har sökt in på skolor men än så länge har jag inte fått någon napp.. De är inget speciellt som händer, mitt jobb är kasst, har någon form av ångest varje morgon. Har ofta ont i magen över jobbet med. Är som gladast när jag är i stallet, fotar eller när jag kommer hem till min sambo. 

Behöver en förändring men de är lättare sagt en gjort. Helst skulle jag bara vilja åka in till firman och säga upp mig för att sen se vad som händer, ta de lite som de kommer men de är svårt när man har fasta avgifter på ett par tusen varje månad. 
Hur hittar ni motivation och lust? Please tell me! 




Kommentera här: