Vitt, grått eller svart

Ska nu fixa fler och nya tröjor samt lite schabrak som ska tryckas och broderas. Har bara den stora frågan hur jag ska ha de.. Ska jag ha vitt med svart logga, grå med svart logga eller svart med vit logga???? 

Har vitt med svart på mina nuvarande tröjor men de blir så himla skitigt direkt. Svart med vitt ser jäkligt proffsigt ut, men hur snyggt är inte grått? Så ber er alla om hjälp! Hur ska jag/vi ha de? Vad tycker ni är snyggast?


På tröjan har jag som vanligt hästen där fram på bröstet och hela loggan bak på ryggen.


(Inbilla er en svart kant runt om)

Och på schabraket tänker jag mig att de endast ska stå "Ditt fotografi" i svart respektive vitt. 

Hittade ingen bra bild på en vit huva men här tänker jag mig att jag bara ska hästen som jag har i min logga. Vad tror ni? Försök se de framför er. Vad tror ni är snyggast? HJÄLP

Kommentarer:

1 dalkullan din:

Grått syns smuts minst på, så röstar på grå tröja med vit logga, annars svart tröja med vit logga :*

Svar: Sant, lutar åt nåt av de 😍
Lisa Wåhlander

Kommentera här: